Het kan zijn dat wij uw gegevens niet automatisch kunnen vinden in het oude SVH-register. In dat geval gaan wij proberen uw registratie handmatig te matchen.
Aanleveren extra informatie
Wij vragen u dan in het formulier op ‘Mijn Register Sociale Hygiëne’ om het documentnummer (waardepapiernummer) van het diploma op basis waarvan u geregistreerd staat in het oude SVH-register. Ook kunt u uw naam invullen, zoals u verwacht dat deze destijds is geregistreerd in het oude SVH-register. Uw naam in het oude register kan afwijken van de naam die op dit moment bekend is in de Basisregistratie Personen (BRP).
Nadat u het documentnummer (waardepapiernummer) en/of uw naam heeft doorgegeven, controleert u uw gegevens en dient het verzoek in.
Volg uw verzoek vervolgens in 'Mijn Register Sociale Hygiëne’
In ‘Mijn Register Sociale Hygiëne’ vindt u uw digitale dossier. U vindt in 'Mijn Register Sociale Hygiëne’ ook een kopie van alle correspondentie die u van ons per e-mail en/of per post heeft ontvangen. Ook kunt u hier de status van uw aanvraag zien.
Ontvangst terugkoppeling
Wanneer uw verzoek binnen is, kijken wij of we u alsnog kunnen matchen. De maximale termijn voor het behandelen van uw registratieaanvraag bedraagt 12 weken, meestal duurt de procedure echter veel korter.
In het Register Sociale Hygiëne
Als wij u alsnog hebben kunnen matchen, ontvangt u een bevestiging. Vanaf dit moment staat u geregistreerd in het nieuwe Register Sociale Hygiëne. Uw registratie maken wij openbaar via de website van het Register Sociale Hygiëne en is door iedereen daar op te zoeken.
Geen match
Als wij geen match kunnen maken, ontvangt u van ons bericht. Wij kunnen u dan helaas niet opnemen in het Register Sociale Hygiëne. U kunt eventueel het reguliere registratieproces doorlopen.
Klachtenprocedure
Bent u het niet eens? Dan kunt u gebruik maken van de klachtenprocedure.